Tuesday, December 7, 2010



.learnt so many things about life here.


.faboulous.


.mr king+mrs.king.


.akmal.


.best pic.
.*without aliyah.
.aliyah=cameragirl.
.thanks aliyah.
.ahaks.


.saya x tahu kenapa saya bawa handycam tuh.
.so sibuk.


.wondering what is that building.

.alhambra.granada.
.andalucia.spain.


.ibu=ratu hatiku.


.souvenire time.


.sejuk.
.-3~8 degree celcius.


.swimming pool.
.jangan cube mandi sebab nanti jadi iceberg.


.ketupat dan rendang.
.bila lapar semua pown rase sedap.


.le madrid.
.kat tepi cermin.melekat kejap kat situ.
.driver kereta tu tengok semacam jerk kat saya.


.luggage bagai.


.klia.
.amsterdam airport best.


.my ayah.


.andalucia?.


.kuala lumpur.
.tempat paling sibuk di barat semenanjung malaysia.


aku bosan
so aku post lagi pasal sumer ni
~part1~

No comments:

Post a Comment