Thursday, December 24, 2009





semalam result pmr dah keluar

saya seorang student form 3 yang telah berjaya

berjaya dengan cemerlang

akhirnya doa saya dimakbulkan

semoga rakan2 yang lain dapat menerima segala2nya dengan hati terbuka



so,hari ni..

bahana kegembiraan yang masih belum surut

saya bercadang untuk teruskan cerita saya yang asyik tersekat2

gambar yang kat airport tu adelah kat airport madrid,spain

2hb:~

kami semua dah memang tak tau nak bwat apelah kat rumah

ibu pergi conference sampai petang meaning yang kami x boleh pergi memanalah hari tu..

hari tu jugaklah saya buat kali pertama dalam hidup aku..aku jadik seorang chef terjun yang sangat berwibawa dan sangat class..haha..non-profit-chef..

petang tu..ayah pergilah ambik ibu..balik lambat tu..sekali rupa2nya pergi leaning tower sekali lagi..tapi kali ni dengan ibu jerk...datinglah tu...

hari tu..tujerk yang kami bwat

tapi yang menarik pasal rumah yang kami...rumah ni dah lebih kurang 1700 tahun dah..
dan adelah alat pam air kat rumah tu..dalam rumah tu..haha..best gle..still boleh digunakan.

and lantai die pown memang zaman 1700 yang lampau dulu punyelah..haha

3hb:~

ok..hari ni kami nak kene pgi ke Venice a.k.a Venevia..bandar terapung

best sangat..haha

first..kene ambik boat ke tempat yang kite nak pergi tu..

pas2..pastikan anda naik boat yang betul..haha

jangan sesekali anda tersalah naik boat sekiranya anda x pandai cakap itali..haha

kat sane sangatlah seronok..banyak sangat burung merpati..

alkisah..waktu tu kiteorg berempat beradik ni tengah makan jajan...
sekali ni umar pown gatal2 tangan campak satu kerepek..
sekali satu bandar venice punye burung datang..
haha..lawak gle..sumer org ambik gambar burung2 tu dan kiteorg..haha.


hari tu..kami pusing2 kat situ sahajalah

memang kalu kat Malaysia..kite naik teksi ke monorel ke komuter ke..basikal ke..
tapi kat sane naik boat jerk..adelah jugak basikal..
kerete pown ade..1/2/3 buah jerk yang ade..haha...

ok..esok nak pgi rome plak..esoknye lagi dah nak balik dah..sedih lah plak.

so..maybe saya akan sambung lagi cerita saya esok..haha

pasal line x ok..

so..see you soon..






No comments:

Post a Comment