Tuesday, August 4, 2009

kisah sarjan tahun lepas

saja jerk nak mengimbau kenangan lampau tahun lepas..yela nak masuk setahun dah saya ni jadi sarjan yag bertauliah di peringkat KEBANGSAAN..just nak berkongsi dengan korang semua yang sudi membaca blog saya ni...

tapi kalau nak tahu lebih lanjut kene relax dulu...

tarikh entah berapa saya tak ingat..
saya dan 3 orang lagi rakan saya berjaya melayakkan diri
untuk menyertai kursus pentauliahan sarjan dan staff sarjan
yang diadakan di Perak la senangkan ceritanya..

pastu..ble sampai kat sana kte orang memang
semangat nak mati bagi medapatkan title sarjan tu..
memang malas gle ar nak buat rakan kat sana..
tapi kte orang adala jugak kan buat musuh kat sana
ngan budak Hidayah Ipoh.
paper entah.
ngan kte orang pun nak buat musuh
belom kenal saper kami
kang dah tahu tak lalu pulak nak jumpa kte orang
tahu la jeles..(atas sebab2 yang tidak boleh diberitahu)

lain kali kalu saya rasa macam rajin sikit
saya akan post gamba2 masa kte orang kat sana dulu

tapi conclusionnya..
kem tu memang best gle..

1 comment: